جستجو درج آگهی ورود
×
تماس با ما
آدرس: تهران - میدان آزادی - بزرگراه جناح - بلوار صالحی - خ پیام - کوچه مولوی - پلاک 4 - واحد 4

کد پستی: 1459644865
تلفن: (سایت آموزگاه، آموزشی ارائه نمی‌کند و فقط آگهی ها را درج می کند. لطفاً برای تماس با هر آگهی، داخل آگهی دکمه نارنجی رنگ «تماس با آگهی دهنده» را فشار دهید یا شماره تماس را از داخل متن آگهی پیدا کنید.)
تلگرام: amoozgah_ir@

 
شرایط استفاده اپ آموزگاه (اندروید) فرم تماس مطالب و نکات کاربردی اعلان‌ها کانال تلگرام لیست دوره های آموزشی پایتون لیست آموزش هنر لیست آموزش فنی و صنعتی لیست آموزش مدیریت و کسب و کار لیست آموزش فناوری اطلاعات لیست آموزش دروس مدارس لیست آموزش دروس دانشگاهی لیست آموزش زبان لیست آموزش مهارتهای زندگی لیست آموزش دینی و مذهبی لیست آموزش سلامت و زیبایی لیست آموزش ورزشی لیست آموزش تفریح و سرگرمی

لیست کلاس ها و دوره های آموزشی دینی و مذهبی

برای مشاهده دوره مورد نظر خود، لطفا در سایت آموزگاه جستجو کنید.

 

١- سلسله مباحث معارف حسینی

بررسی اوضاع اجتماعی و سیاسی جهان اسلام در آستانه قیام حسینی با تحلیلی از نهج البلاغه

آنچه در جهان اسلام در سال ۶١ هجری به وقوع پیوست مجموعه ای از علل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و…بود که از سال ١١ هجری و بدنبال رحلت پیامبر به وقوع پیوست که نیم قرن بعد منجر به شهادت نواده رسول خدا گردید.اگر چه از زمان شهادت امیرالمومنین تا شهادت امام حسین حدود ٢٠ سال فاصله است، ولی امام علی(ع) تحلیل های بسیار دقیق و جامع از تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی ارایه داده است که اگر مسلمانان به همین منوال ادامه راه بدهند دچار مشکلات های بسیار بزرگی خواهند شد.از اینرو شناخت شرایط اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی بخصوص شهرهای مهم عراق، مکه و مدینه و شام در آستانه قیام حسینی با تحلیلی از نهج البلاغه اطلاعات بسیار گران قیمتی را در اختیار خواهد گذاشت.

پیامدهای انقلاب حسینی در جهان اسلام با تحلیل محتوایی از صحیفه سجادیه

قیام امام حسین پیامدهای بسیار بزرگی را برای جهان اسلام داشت.در یک نگاه کلی سه رویکرد قابل تمیز است. ١- خاندان اهل بیت که در دو رویکرد فعالیت های فکری –فرهنگی و سیاسی .جامعه اسلامی در حالتی از یاس و ناامیدی و رویکرد حاکمیت که با قدرت هر چه تمامتر به سرکوب حرکت های مخالف می پرداخت. فعل و انفعالات این حرکات ها و خوانش آنها در صحیفه سجادیه اطلاعات منحصر به فردی را در اختیار ما می گذارد که به این رهیافت برسیم که چرا نسل خاندان حسینی راهی متفاوت تر از بقیه در پیش گرفتند.

انقلاب فرهنگی امام حسین از سال ۵١ تا ۶١ه.ق

انقلاب حسینی یکی از محورهای اصلی مکتب تشیع است که نقش بسیار مهمی را در تکوین ماهیت فکری و فرهنگی تشیع از خود بر جای گذاشت. با این حال مکتب تشیع در قیام حسینی خلاصه نمی شود و ساحت مقدس امام حسین نیز در قیام عاشورا خلاصه نمی شود. حضرت از شهادت امام حسن مجتبی یعنی سال ۵١ تا سال ۶١ رهبری و امامت جهان اسلام و شیعیان را بر عهده دارد ولی این دوره دهساله امام کمتر نه تنها برای مردم عادی بلکه مورخان نیز ناشناخته است. در حالیکه این دوره دوره فعالیت های فکری و فرهنگی امام را تشکیل می دهد. و در نهایت سال ۶١ قیام خود را انجام می دهند. بنابراین شناخت این دوره دهساله می تواند مخاطب را در بررسی اهداف قیام، چرایی و…مباحث عاشورا یاری کند.

نگاه غرب به مکتب تشیع، از نگاه مغرضانه تا بی اطلاعی از منابع تشیع

اسلام هراسی و در لابلایی آن تشیع هراسی یکی از اهداف دنیای غرب مخالف ایدیولوژی اسلام است. اما سوال این است که فارغ از جنجال های سیاسی و رسانه ای،چرا دنیای غرب[آکادمیک] برداشت صحیحی و درستی از مکتب تشیع ندارد و یا نمی خواهد داشته باشد. بدون شک آشنایی دیر هنگام دنیای غرب با اسلام واقعی، دسترس نبودن منابع اصیل تشیع در اختیار پژوهشگران غربی، ترجمه نشدن متون تشیع، نبودن کرسی های شیعه شناسی، تعاملات کم محققان شیعه شناس ایرانی با غرب و نیز در بسیار مواقع اهداف و علقه های سیاسی و استعماری غربی منجر به این شده که هنوز هم بسیاری از غربی ها اطلاع درستی از مکتب تشیع اثنی عشری نداشته باشند. آگاهی از این شرایط و رسیدن به راهکارهای علمی و اجرایی در این خصوص می تواند منجر به ثمرات بسیاری برای ارایه فهم درست از مکتب تشیع به جهانیان می گردد.

توضیحات تکمیلی

مدت دوره: ١۶ ساعت

نحوه برگزاری: ٨ جلسه ٢ ساعته

روز و ساعات برگزاری: دوشنبه ها- ساعت ١۴ الی ١۶

سخنرانان

رضا صفری

دکترای تاریخ اسلام

آدرس:تهران خیابان شریعتی-خیابان ظفر-خیابان صبر-خیابان مطهری-بن بست صفایی-پلاک٧

مهلت ثبت‌نام ١٠ اردیبهشت

٠٢١٩۶٨۶١٠٢٠ داخلی ٢٠٨

برای مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید


٢- نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی

رویداد نوآوری، یک رویداد آموزشی-تجربی با متد بین المللی است که در ٣ روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل محققان، ویراستاران علمی، مترجمان، برنامه نویسان، طراحان گرافیک و... گرد هم می آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

هدف از برگزاری این رویداد، پاسخ گویی علوم و معارف اسلامی به نیازها و مشکلات جامعه، نظام اسلامی و دنیای معاصر از طریق آموزش علمی و عملی افراد مشتاق به تولید محتوا یا محصول و اجرایی کردن ایده های خود می باشد.

محورهای پدیرش ایده ها در این رویداد کاربردی سازی علوم و معارف اسلامی (فقه کاربردی، فلسفه کاربردی، الهیات کاربردی و...) و سبک زندگی اسلامی (تفریح و سرگرمی، تغذیه و سلامت، خانواده و تربیت، اقتصاد و کار و...) می باشد.

قالب های خروجی ایده ها، طرح ها و پژوهشهای علمی، کتاب و مقالات الکترونیک، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های رایانه ای، اینترنت اشیاء و واقعیت افزوده و محتواهای چندرسانه ای، می باشد.

جوایز تیم های برگزیده: به تیم اول مبلغ ٣٠،٠٠٠،٠٠٠ ریال، تیم دوم مبلغ ٢٠،٠٠٠،٠٠٠ ریال و به تیم سوم مبلغ ١٠،٠٠٠،٠٠٠ ریال پرداخت می گردد.

تمام تیم های برگزیده، جهت پیاده سازی ایدشون و تبدیل اون به محصول، به صورت رایگان به مرحله شتاب ورود پیدا می کنن و از حمایتهای همچون فضای کاری، اساتید و مشاوران زبده و حمایت مالی مستقیم برخوردار می گردند.

برگزارکنندگان

دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

شتابدهنده علوم و معارف اسلامی، افق

سخنرانان

محمدرضا زایری

با موضوع تبدیل محتوای دینی به محصول

داوران

مجتبی الهی خراسانی

مدیر میز توانمندسازی علوم اسلامی

هاشم مهذب

مدیر طرح و برنامه پارک علم و فناوری خراسان

محمد قطبی

مدیر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

عبدالحمید واسطی

عضو هییت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

سید علی عماد

رییس کتابخانه مجلس شورای اسلامی

سید حسن سیدموسوی

مدرس کارآفرینی و کسب و کار

مهدی یک پسر

کارشناس ارشد ایده پردازی و تولید محصولات فرهنگی

آدرس:مشهد مشهد، چهارراه خسروی، نبش کوچه مخابرات، ساختمان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

مهلت ثبت‌نام ١٨ اسفند

برای مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید


٣- کارگاه آموزش تکنیک های صدا سازی

شناخت اصطلاحات صدا سازی ، نت ، دیرند، ضرب آهنگ، سلفژ و ...

تکنیک هایی برای صاف کردن صدا

تکنیک هایی برای ادای صحیح حروف

آموزش تحریر در صدا سازی

آموزش تقویت حنجره در صدا سازی

آموزش لحن های مختلف در صدا سازی، حماسی، احساسی، سوالی

آموزش مقطع خوانی و نرم خوانی

شناخت جایگاه های تولید صدا ، هواخوانی، دهانی خوانی و ...

بازی با قوت و ضعف صدا ، حیطه مخارج حروف

توجه داشته باشید که کارگاه در یک جلسه سه و نیم ساعته و بصورت فشرده برگزار میگردد. روند کلاس به این شکل است که استاد، تدریسی اجمالی روی مباحث و تکنیکهای صداسازی دارند و بعد از آن به رفع اشکال و پرسشو پاسخ پرداخته میشود. بنابراین پیشنهاد میشود دوستانی که پک کامل آموزشها را تهیه نکرده اند، هر چه سریعتر پک را تهیه و تمرین نمایند تا انشاالله نهایت بهره را از کلاس ببرند.

اطلاعات و توضیحات پک کامل آموزشها: www.amoozeshemadahi.ir

سوالات ضروری خود را از طریق تلگرام شماره ٠٩٣۶۵٠٣۴٠٠۶ بپرسید.

مهلت ثبت‌نام ۵ بهمن

برای مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید